úterý 4. listopadu 2008

Speedpainty

Nálada: tvořivá
Hudba: Requiem For a Dream
~~~~~
Pár rychlomaleb, které jsou dělané víceméně z nálady.
Klikněte na obrázky pro zvětšení.
- Jel kozák -
Datum vytvoření: 30.října 2008
10-ti minutová ilustrace k ruské písničce.
~~~
- Před bouří -
Datum vytvoření: 27.července 2008Náladovka. Už ani nepamatuju kde jsem přesně vzala inspiraci.

~~~
- Pád Francie -
Datum vytvoření: 28.května 2008K tomuhle mě inspiroval klip z filmu Waterloo, kde se Napoleon loučí s Gardou. Ta scéna mě nepřestává dojímat, jenom by mi znělo mnohem líp, kdyby pan císař Bonapartů mluvil francouzsky...

~~~
- Za vítězstvím -
Datum vytvoření: 28.května 2008Když je nálada, jdou speedpainty nejlíp.
Nápad jsem dostala nejednom díky jednomu z mých snů, ale i jedné skladbě ze soundtracku k filmu 300, ktrou si můžete společně s nahrávkou vzniku tohoto obrázku poslechnout zde.

~~~

- Napoleon v Egyptě -

Datum vytvoření: 18.listopadu 2008

Hodinovka ve photoshopu, hraní si se štětcema, inspirace hudbou z Call of Duty 4 a Gladiátora.

~~~


- V krvi -
Datum vytvoření: 13. prosince 2008

Snaha o vystihnutí zmatku jež vládne v bitevní vřavě při nečekaném ústupu.
Hudba: Joan of Arc soundtrack - Joan and the wolves

~~~

Datum vytvoření: 22. prosince 2008"Zima tu byly vždycky strašná. Tak tichá. Tak klidná. Sníh ševelil. Duchové bloudili po polích společně se srnci a laněmi."
~~~


- Tři králové? -
Datum vytvoření: 26.prosince 2008

Pfko na požádání Admina ze serveru napoleonika.cz (:

~~~


- Oceánová -
27.prosince 2008

Imitace impresionismu, jelikož ho mám ráda a první malba v programu ArtRage (na takové malby jak dělaný).

~~~

- Alpy -

2. ledna 2009

První pořádná malba v roce 2009, jupí (:
Dragouni, hurá na Alpy! No ehm, spíš jsem si konečně zkusila hory a docela mě to bavilo.
Hlavní diky patří příteli Tharovi, který mi poslal soundtrack z Posledního Mohykána, vskutku moc inspirativní hudba.

~~~

- Sous Le Ciel de Paris -
3.ledna 2009

Rychlá ilustrace pro jedno malé dobrodružství mých dvou postav Catherine a Maximilliana v Paříži v přítomnosti (podrobnosti snad již brzy ve speciální sekci pro moje charaktery).
Inspirace ze dvou písniček od Edith Piaf, Hymne a L'amour a Sous Le Ciel de Paris.
Můj manžel prohlásil, že mu na obrázku něco chybí...a to něco byla bageta. Takže pro ty, co mají zájem o verzi s bagetou, klikněte sem. (:

~~~

14.ledna 2009

Inspirace filme Kung-Fu Panda (:
Vytvořeno v programu ArtRage.
~~~


20.ledna 2009

Ze začátku jsem neměla ponětí co z toho vzejde. Nakonec to dopadlo jako východ slunce nad ledovcem (:
~~~

- Dům rodiny Boulettových -

26.ledna 2009

Tak takhle nějak vypadal dům v jižní Francii, ve kterém sourozenci Boulettovi vyrůstali, než odjeli do Paříže studovat.
Je to první verze, co se týče vybarvení. Originál, který je na A3 zkusím ještě akvarelem.
A ano, perspektiva je můj odvěký nepřítel a bez předlohy to jde ještě hůře ):

~~~


- Portrét granátníkův -

31.ledna 2009

Na procvičení. Hodina v Open Canvas 4 a dokončení ve Photoshopu. (:

~~~

- Le Dandy -

Datum vytvoření: 13.března 2009

Toto byla opravdu rychlovka, stačilo pár tahů (:

~~~

- Le Sappeur Noir -

Datum vytvoření: 13.března 2009

Do dvojice.
Tady už bylo potřeba těch tahů více (:

~~~

- Ve světle svíčky -

datum vytvoření: 15.března 2009

Měla jsem nutkání si zablbnout s barvami :3

~~~

- Zahradní cosi-
Datum vytvoření: 5.května 2009

Takhle to dopadá, když se koukám na Miyazakiho filmy (:

~~~
- Baroko-

Datum vytvoření: 16.května 2009

Dlouho se mi nepovedlo něco tak nevkusného. Ale alespoň jsem si zablbla v programu ArtRage (:
Inspirace, přiznávám se ;)

~~~


- Napětí -
Datum vytvoření: 1.června 2009

Silueta Polského husara.

~~~


- Autoportrét se srnou -
Datum vytvoření: 2.června 2009

Ráda bych tento "koncept" někdy převedla do většho formátu.
Srnky jsou úžasná stvoření (:

~~~

- Monsieur de guerre -


Datum vytvoření: 20.července 2009

Čmárání propiskou na úzký papírek, úprava ve Photoshopu.


~~~

- Baron Prášil a myš -

Datum vytvoření: 4.srpna 2009

Po velice dlouhé době jsem opět začtená do jeho nápaditých příběhu (;
za nápad s myší děkuji manželu Troyovi :3

~~~

- Hřebec a lev -

Datum vytvoření: 9.září 2009

Něco mezi náladovkou a poetickou patlanicí. Inspirace Géricaultem a Stubbsem a mnoha dalšími malíři koní (:
Hudba.
Na černém pozadí.

~~~

- Studie svalů -

Datum vytvoření: 6. října 2009

Protože je dobré vědět co se tak zhruba skrývá pod kůží (:

~~~

- "Nechoď tam!" -
Datum vytvoření: 24.listopadu 2009

"Sežere tě medvěd , nebo ruskej kozák!"
Vodovky, tmavý papír, bílá pastelka a malinko Photoshopu (:

~~~
- Tři zmrzlí jezdci -
Datum vytvoření: 22.prosince 2009

PFko opět pro napoleoniku.cz (:
Koně už asi snědli...brr!

~~~

- Křidýlko, nebo stehýnko? -
Datum vytvoření: 2.ledna 2010

Úkol do školy - stylizace zátiší, ale jelikož takové ty pozdnější směry 20.století nezvládám, vzniklo alespoň toto. Původně surrealistické.

~~~

- Baron prášil na lovu -
Datum vytvoření: 26. dubna 2010

Slavná lovecká příhoda s fenkou, co porodila při lovu (:

~~~

- Marinus Serpens Crudus -
Datum vytvoření: 18. května 2010
Speedpaint na procvičení moře v programu ArtRage.
...ano tímto se veřejně přiznávám, že má dětská záliba v Pokémonech ve mně stále zůstává :D

~~~

- Poslední pochod -

Datum vytvoření: 22. července 2010

Opuštěný francouzský voják, ztracený v ruské divočině...
Na procvičení noční scenérie.

~~~


- Smilník -
Datum vytvoření: 26. července 2010

"Ach ne, to nemůžete."
"Nemohu jinak, jste tak nádherná!"
"Co když se o tom dozví můj manžel?"
"Vyzvu ho na souboj a budu bojovat o vaše srdce."
"To nemohu dovolit."
"Vaše kůže je hebká jako hedvábí a vaše rty jsou jako dva plátky růže..."
"Ach bože, co si s vámi mám počít...?"
"Milujte mě..."
(...)

Hudba.

~~~

- Trio -
Datum vytvoření: 6. srpna 2010

Trochu jiné kafe (:
Fanart na MMORPG Allods, který užírá můj volný čas posledních pár týdnů. Postavy Becherovka(patřící Troyovi) a můj Ludovic s nemrtvým bratrem Gervaisem.

~~~

- Pauza na kochání -
Datum vytvoření: 2. září 2010

Malá čmáranice na procvičení kombinace centropenu, akvarelu a anilinek. Škoda jenom, že to scanner tak zabil...

~~~

- Východ slunce v horách -
Datum vytvoření: 11.září 2010

Taková rychlovka z nudy a z hlavy. Měla jsem tak nějak chuť patlat opět hory.

~~~

- Herákles a Nemejský lev -

Datum vytvoření:25. října 2010

Tohle opravdu speedpaint není, ale nemám to kam jinam dát. Budu muset časem vytvořit kategorii pro obrázky všeho druhu a pár děl tam přemístit.
Obraz pro projekt-ilustrace.cz, téma na říjen bylo Mýty a legendy, tak jsem se rozhodla to pojmout co nejvíc klasicky.

~~~

- Cesta nocí -
Datum vytvoření: 1.listopadu 2010

"Bůh ukázal Izraelitům cestu. Šel před nimi v oblaku, který byl ve dne temný, v noci ohnivý."
Některé scény by zasloužily epické zpracování, tak jsem neodolala. A ano, té chyby jsem si vědoma, schválně, jestli na ni přijdete ;3

~~~

- Pochod na Alpy -
Datum vytvoření: 7.listopadu 2010

Skicu jsem šmudlila kdysi ve stanu při světle svíčky, pak jí nedávno našla a rozhodla se vybarvit.
Ten velitel na koni ukazuje, kde se bude obědvat, páč támhleta hora je fajn místo na piknik. A je jedno, že až zejtřejší.

~~~

- Večerní svařák -

Datum vytvoření: 17.12.2010

Pf 2011, originál pro našeho velitele z GIA.

~~~

- Cokey the Past Chaser -


Datum vytvoření: 30. prosince 2010

Portrét pro Cokey k narozeninám (:

~~~

- Hněv -

Datum vytvoření: 14.ledna 2011

Tak nějak jsem byla s náladou níže, než je normál.

~~~

- Zimní pochod -
Datum vytvoření: 29.ledna 2011

Inspirace cestou na schůzi na Staré poště u Brna.

~~~

- Skalnaté a zářící -
Datum vytvoření: 2.února 2011

Ano, Rai-che vidělo Trona a mělo nutkání si za hudebního doprovodu soundtracku něco rychlého načmárat :B

~~~

- Bigfoot -

Datum vytvoření: 6.března 2011

Speedpaintová ilustrace k jedné povídce s Hellboyem.

~~~

- Adalbert -
Datum vytvoření: 23. prosince 2009

Starší obrázek na objednávku pro Ondru J.
Jeho postava, rakouský bubeník Adalbert. Napsal o něm několik čtivých střepů. (:

~~~

- Rufus Brunot -
Datum vytvoření: 6.června 2011Speedpaint pro odreagování, postava do jednoho postapo RP.

~~~
- Záložka se sovou -
Datum vytvoření: 11. června 2011

Záložka pro dědu k narozeninám.
Pokud byste chtěli taky záložku se zvířátkem, za 300 si ji můžete objednat.

~~~
- Zpátky v divočině -
Datum vytvoření: 10.srpna 2011

Obrázek pro mé bývalé já z let 2003 -2005, kdy jsem ještě bývala fanouškem X-menů a měla svojí vlastní (mary sue) postavu a personu v jedné osobě (:

~~~
"- Nevěděl jsem, že tohle muzeum má hlídače."

Datum vytvoření: 17. září 2011

Falešný filmový screenshot na procvičení. Uvažovala jsem, že by se Cath mohla živit jako noční hlídač muzea. Věřte, že kdokoliv nevítaný by tam po zavírací době páchnul, nedožil by se rána.
Překlad: "Jsem vskutku potěšená, že vidím někoho tak zabraného do umění. Ale ty cedule říkají "nedotýkat se".

~~~
- Elektřina-
Datum vytvoření: 7.října 2011

Moje vedlejší postava z MMO hry Allods jménem Vilja. Je to arisenský mág, ovládá živly a tohle je jeho první nepříjemné setkání s elektřinou, než se jí naučil ovládat.

~~~
- Rafael -
Datum vytvoření: 11.listopadu 2011

Návrh na podobu archanděla Rafaela do jedné práce do školy. Asi nakonec budu malovat klasickou scénu s Tobiášem, tak jsem si chtěla nakreslit nejdříve Rafaela samotného. Moc vesele nevypadá... chudák.

~~~
- Zimní čas na Sarnautu -
Datum vytvoření: 28. prosince 2011

Fanart na Allods Online. Moje postava Ludovic a jeho kůň Koniprd na procházce.

~~~

- Josef Egyptský -
Datum vytvoření: 3. února 2012

Jedna z ilustrací k příběhům ze Starého Zákona. Josef Egyptský plačící nad tím, že nemůže svým bratrům prozradit svou pravou totožnost.

~~~
- Strašidelné sídlo -
Datum vytvoření: 17. února 2012

Ilustrace arhitektury pro tohoto hororové RP dobrodružství na Andoru.
Animovaná verze ZDE.

~~~

- Prales -
Datum vytvoření: 1.června 2012

Speedpaint pralesa. Původně zamýšelno jako další falešný screencap z filmu, ale už jsem neměla náladu na to dělat popředí.

~~~
- Jízdní myslivec v lese -
Datum vytvoření: 6.června 2012

Další lesík, tentokrát i s vojáčkem.

~~~

- Hory -
Datum vytvoření: 17. června 2012
Další pokus (:

~~~
- Před východem z Dračí jeskyně - 
Datum vytvoření: 6.srpna 2012

"Co se děje? Myslel jsem, že jsem ti to vysvětlil jasně. Já přeletím a ty přejdeš ten ledový most. Nějaké další otázky?"
No, konečně se na tom obrázku něco zase děje (:

~~~
21.12.2012
Datum vytvoření: 13.prosince 2012

Dva ze čtyř apokalyptických koní.
Hudba ZDE.

~~~

Dračí kámen 
Datum vytvoření: 2.ledna 2013

Na procvičení ve Photoshopu s bambusem.

~~~
Kaple v zimě
Datum vytvoření: 4.ledna 2013

Na procvičení architektury.

~~~
Zimní pole
Datum vytvoření: 7.ledna 2013

Další speedpaint na procvičení.

~~~
- Hory -
Datum vytvoření: 29.ledna 2013

Cvičení, 2 hodiny v Photoshopu
~~~
- Bouře nad savanou -
Datum vytvoření: 3.června 2013
Lví král (:

~~~

- Maršál Murat -
Datum vytvoření: 12.  dubna 2014

Vysmátá karikatura spokojeného Murata.
~

To je prozatím vše. Časem přibudou další.
~
Komentovat odděleně na jednotlivé obrázky můžete ZDE.
~Rai-che

1 komentářů:

Tomiczek řekl(a)...

Polish google translator rawks...I understand your comments only so-so XD but still..it's better than nothing!
Mmm...how I would love to grow up in a French house like that. Always wanted it so much! The colours...mwah o3o