pondělí 13. července 2009

Znojmo 1809/2009

Nálada: unavenky
Hudba: X-Ray Dog - Generals
~~~~~

Znojmo, Znojmo, vidím tě dvojmo.
Tedy spíše podruhé... Tento ročník jsem si odvezla mnohem silnější zážitky díky tomu, že jsem se bitev zúčastnila. Ne doslova, ale i cupitání a poskakování kolem regimentů něco přinese. Kór mně, která se konečně navlékla do uniformy a byla naprosto šťastná (:

Podařilo se mi zaplnit půlku malého skicáku rychlokresbami, namísto paměť fotkami. ( O fotky se postaral posledního dne můj otec, později z nich udělám výběr a přidám je sem. )

Nejdříve ale skicy ( neboli "dobové fotografie" žeano ), kterých se už tolik lidí dožadovalo (;
Samozřejmě, že jsem je musela vzít trochu přes cedník, už jen z toho důvodu, že mnohé byly nečitelné. Naopak některé hodlám později ještě vybarvit, tedy, zůstaňte s námi, dostane se vám víc ;)

Klikněte na obrázek pro zvětšení.

~~~

- Fotografie -


~ Nevyspalé Rai-che

0 komentářů: