sobota 29. listopadu 2008

Tvarožná 2008 - foto

Nálada: Vive L'Empereur!
Hudba: Byla vojna u Slavkova - Jede syneček, jede
~~~~~
Klikněte na fotografie pro zvětšení.


Tak jsem se úspěšně a plná zážitků a bláta na botách i kabátu vrátila ze 203. výročí bitvy u Slavkova.

Tento rok byl zvláštní hlavně tím, že se bitva konala tak pozdě, což nepřispělo moc k dobrému, i když záblesky výstřelů skrze hustý dým byly efektní. Ale zachytit se moc nedaly a už vůbec ne na foťák. Proto jsem vzdala focení a raději si užívala bitvu mimo hledáček.

Co se fotek týče, tentokrát jsem si nafotila více portrétů, než referencí, což mě nakonec při vybírání těch lepších fotek (ale že jich moc není, počasí bylo opravdu nic moc...) celkem uspokojilo. A rodině se portréty také líbily víc. Byli překvapení kolik zajímavých typů se účastní takových akcí. Snad se mi někdy povede je přemluvit, aby se mnou jel někdo další, než jen otec. (:

Nu což! Na příštím Slavkově se snad povede lépe (: Teď si jdu umýt boty...i když to bláto a sláma, které si vezu přes celou Republiku by se dalo brát jako suvenýr, hehe.













Poslední dvě fotky tady dole mi spíše připomínají malby, než fotografie. Dýmu bylo opravdu mnoho a společně se šerem vytvářely špatné podmínky pro focení s takovým foťákem bez stativu, jako mám já. No, naštěstí mě to až zas tak nekonsternuje, protože coby předloha pro obrázek mi to naprosto stačí (:



~Rai-che

0 komentářů: