úterý 2. prosince 2008

Slavkov 1805/2008

Nálada: Hourra!
Hudba: Beowulf soundtrack - He Was The Best Of Us
~~~~~

A máme tu další výročí a s ním i další výroční obrázek. Ti kdo vědí, pamatují si ten z minulého roka a ti co neví a taky nevím, jak by mohli vědět, neví o tom z předminulého, protože ten se mi doposud nepodařilo ho najít...
Tak i tak, tenhle rok jsem původně měla v plánu něco se svými charaktery, přesněji s Maximillianem a Eugénem. Ale jelikož mě nenapadl koncept, nechala jsem to být a raději zkusila něco více z "širší scény"...

Vzniklo těchto pět skicovitých (a zmatených) kresbiček, přičemž každá byla zhotovená přibližně v hodinu dané události, která proběhla před 203 léty na bojišti. Včetně té první, kterou jsem kreslila 1. prosince večer před tím, než jsem se oddala blaženému spánku.
Omluvte můj vraždící scanner, který má ve zvyku ničit svou prací obrázky nakreslené na balícím papíře... ):
Všechny obrázky jsou v reálu ve formátu A5.

Klikněte na obrázky pro zvětšení







~
Komentovat odděleně na jednotlivé obrázky můžete ZDE.
~Rai-che

0 komentářů: