čtvrtek 18. prosince 2008

Noël, Noël..

Nálada: tvrdě a oddaně tvořící
Hudba: Danny Elfman - Fable Theme
Kytice OST - Masopustní průvod

~~~~~

Aneb Vánoce jsou tady, ale stále ne v celé své kráse (tou krásou nemyslím vánoční shony, nervy, hádky a zmatky...takové vánoční činnosti nepodporuji).
Čeká mě další vánoční přání a zároveň PFko. A že mám z čeho vybírat. Tenhle rok jsem udělala skic trochu až moc. Pomalu by z toho šel udělat komiks, ale vzhledem ke svému nedostatku praxe v tomto oboru raději zůstanu u tradiční ilustrace. Nu, pro zájemce, PFko z minulého roku vypadalo takto. Moje dva charaktery, Catherine (to okřídlené) a Maximillian (to nemrtvé) sedící ve sněhu (šílenci, že si nevzali alespoň deku) na Santonu užívající si atmosféry vánočního večera. (:
Tenhle rok jsem se k Maximillianovi vrátila a to přesněji k jeho rokům, kdy žil se starou vdovou Boudnickou na vesnici a pomáhal jí hospodařit.
Každý rok na Vánoce podnikli malou obchůzku kapliček a pak si to namířili do kostela, kam nesli faráři vejslužku. Zde je těch pár skic z jejich obchůzky.
Klikněte na obrázek pro zvětšení.

Asi nejvíce oblíbená zůstává trojka. Jedná se jenom o hrubou skicu, takže ve finále by jim měly být vidět nohy, kaplička na pozadí bude lépe viditelná a vůbec očekávám mnoho dalších detailů. Ostatní skicy bych mohla teoreticky zpracovat alespoň jako rychlomalby, uvidím, jak na tom budu časově (i když minulý rok jsem dělala PFko den před Vánocemi, heheh)


Dále.
Psala jsem o poslání hrubých životopisů svých charakterů společně s obrázky...bohužel mi doteď neruply nervy ani jsem nepřišla na to, jak se tvoří expandable post summaries. I tak počítám, že bych se mezi svátky mohla nudit natolik, abych poslala alespoň obrázky s krátkými vysvětlivkami...

~Nepořádné avšak vánočně naladěné Rai-che

0 komentářů: