čtvrtek 29. ledna 2009

Napoleonští vojáci očima dítěte

Nálada: potěšená
Hudba: Les Choristes OST - Les Avions En Papier
~~~~~

Klikněte na obrázek pro zvětšení.
Aneb když můj šestiletý bratr tvoří (:

Hrozně mě potěší, když se mě zeptá: "Můžu si půjčit ty tvoje desky, jak tam máš ty vojáky?", nebo když mi přinese srolovaný papír se jménem a srdíčky a ten když rozbalím, najdu na něm napoleonské vojáčky v dětském provedení (;
Překvapuje mě, jaký má smysl pro detail a jak si pamatuje vzhled uniforem. Pokaždé, když mi přinese obrázek, dá se do zapáleného vysvětlování a popisování (:

Napravo jsou kresby, které jsem našla u sebe v deskách. ( Na prvních dvou kresbách mi bratrův styl připomíná Vladimíra Tesaře (: )
Poslední je takový malý fanart na hru Cossacks II: Napoleonic wars, kterou si vyžádal nainstalovat na svůj počítač, protože ho už nebavilo jen mi koukat přes rameno, jak nekonečně dobývám Evropu (: Poznávám radnici, kasárnu a mlýn.

Vyrobil mi i takovou malou encyklopedii, či průvodce, snad se mi brzo podaří to nějak hezky nafotit (:

~Rai-che

2 komentářů:

Tomiczek řekl(a)...

I remeber these from my visit at your place! I love the one on the one on top bottom...it looks like it was drawn by an artist who is professional enough to try out a simple style, if you know what I mean :D The one of the bottom resemble much what I've drawn when I was his age XD I wonder if Max will go an artist path too...

Anonymní řekl(a)...

Aww, so cute :)

Katrin, I'd love to see you sometime, it's your b-day on Wed and I shall have a present for ya and would love to give it to you...One day, when you find time for meh ;)


Anel