čtvrtek 5. února 2009

Dárky a dárečky

Nálada: tehehe~
Hudba: Mathieu Chedid - Le Soldat Rose
~~~~~

Musím si zavést takovou malou sbírku dárků, co jsem v průběhu pár let získala od přátel (:
Každý z nich mi udělal velkou radost, i když některé z nich jsou staré nějaké to léto, stále se z nich dokáži těšit.
Jsem jim moc a moc vděčná a jako jeden z dalších díků snad každý přijme malou reklamu na své stránky, kde vy můžete najít jejich další úžasná díla (:

~~~
Klikněte na obrázky pro zvětšení.


Autor: Cokey

Oba obrázky mi darovala k narozeninám. Ten první je z minulého roku a druhý z letošního (:

Jsou úžasné, zbožňuji je :3



<- Tento nový jsem dostala před pár dny. Podpora před maturitou :3








~~~



Autor:Kaelte


Jednalo se o art-trade (já kreslila její charakter, ona můj).
Tato dívka z Ruska se mi ozvala a domluvili jsme se a od té doby obdivuji její tvorbu. Je úžasně osobitá a zajímavá. Určitě se u ní stavte (:





~~~

Autor: tTtroy

Dáreček na požádní, od manžela :3








~~~

Autor: Hackt


Malinká, ale úžasná kresba na požádání od Angu (také známé jako Hackt).
:3






~~~

Ještě přibudou, pokud nějaké při prohledávání složek v počítači i mimo něj najdu a dám dohromady (:
~ Vděčné Rai-che

0 komentářů: